Przejdź do

Czytelnia

13 błędów, które zabijają Twój content

Zastanawialiście się kiedyś, jak to się dzieje, że niektóre profile w mediach społecznościowych cieszą się popularnością, a inne nie, mimo wartościowych treści? Próbowaliście nagrać podcast, ale nie udało się Wam dotrzeć do nikogo poza gronem najbliższych...

czytaj więcej

Jak zaplanować kampanię na Facebooku?

Media społecznościowe to potężne narzędzie, umożliwiające dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Działania organiczne na fanpage’u mogą jednak nie wystarczyć do osiągnięcia celów biznesowych, dlatego warto skorzystać z płatnych kampanii i dotrzeć...

czytaj więcej

Facebook dla e-commerce i jego możliwości

Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się życie internetowe. Aktywność na Facebooku...

czytaj więcej

Wpływ bloga na SEO w branży e-commerce?

Jeżeli Twoim celem jest nawiązanie relacji z klientem, przedstawienie mu swojej oferty w nieszablonowy sposób, czy wyróżnienie się spośród konkurencji to istnieje na to wiele sposobów. Chcemy przedstawić jeden z nich. Niezależnie od branży w której działasz...

czytaj więcej

Ile kosztuje kampania w Google Ads?

Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads pozwalają na skuteczne dotarcie do naszej grupy odbiorców. Nie mają jednak stałego cennika, więc oszacowanie ich kosztów może być trudne. W tym artykule omówimy, od jakich zmiennych zależą koszty kampanii w Google Ads...

czytaj więcej

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem – przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie?...

czytaj więcej

Panda, Pingwin, Phantom, Koliber – algorytmy

Czym jest algorytm Google? Google stara się zrozumieć czego i w jaki sposób szukasz. Analizuje wiele danych jednocześnie i na ich podstawie wyświetla Ci wyniki, które jego zdaniem będą najlepiej odpowiadały Twoim potrzebom. Algorytm Google to nic innego jak program...

czytaj więcej

Jak przebiega proces pozycjonowania

Rozpoczęcie przygody z własną strona internetową przypomina przygotowania do maratonu – liczy się codzienny trening i wytrwałość. Tylko samodyscyplina i konsekwentne działania pomogą Ci wypracować sukces. Kiedy go osiągniesz, nie możesz przestać...

czytaj więcej