wiedza+

naszabazawiedzy

Popularne kody odpowiedzi HTTP

Użytkownik próbujący przejść na daną stronę internetową, nie zawsze zobaczy tę zawartość, której oczekuje. Łącznie możemy natrafić na ponad 40 różnych kodów odpowiedzi HTTP – ich poszczególne typy różnią się strukturą liczbową, po której możemy poznać, jaki charakter ma odpowiedź…

Jak zwiększyć zasięg na Facebooku? 7 porad

Każda sieć społecznościowa ma unikalne algorytmy, reguły i zasady, które wpływają na to, jaka treść jest wyświetlana w kanałach użytkownika. Od czasu uruchomienia Facebooka w 2004 r. jego algorytm przeszedł wiele zmian i aktualizacji, aby stworzyć jak najbardziej spersonalizowane doświadczenie.…

Jak połączyć ChatGPT i ScreamingFroga i wykorzystać w SEO?

SCreamingFrog to podstawowe narzędzie w SEO, które crawluje zawartość strony i pokazuje braki, np. na jakich podstronach brakuje tagów title. W jednej z ostatnich aktualizacji, zyskał on możliwość połączenia z AI, co może stanowić spore ułatwienie przy optymalizacji serwisów, dzięki…

Optymalizacja podcastów pod kątem SEO

Podcasty to znacznie więcej niż tylko sposób na miłe spędzenie czasu. O tym, jak popularny jest ten format, może świadczyć liczba podcastów na samym Spotify – platforma streamingowa udostępnia aktualnie ponad 5 mln odcinków audio! Co więcej, od 2019 roku…

Co to jest breadcrumbs i jaki ma wpływ na SEO i UX?

Przejrzysta nawigacja jest jednym z bardziej istotnych elementów każdej witryny internetowej. Jeżeli chcesz zadbać o to, aby Twoi użytkownicy przemieszczali się między podstronami za pomocą jednego kliknięcia i łatwo mogli odnaleźć się w zawiłych meandrach serwisu, musisz zadbać nie tylko…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz