Przejdź do

Czytelnia

Wpływ bloga na SEO w branży e-commerce?

Jeżeli Twoim celem jest nawiązanie relacji z klientem, przedstawienie mu swojej oferty w nieszablonowy sposób, czy wyróżnienie się spośród konkurencji to istnieje na to wiele sposobów. Chcemy przedstawić jeden z nich. Niezależnie od branży w której działasz...

czytaj więcej

Ile kosztuje kampania w Google Ads?

Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads pozwalają na skuteczne dotarcie do naszej grupy odbiorców. Nie mają jednak stałego cennika, więc oszacowanie ich kosztów może być trudne. W tym artykule omówimy, od jakich zmiennych zależą koszty kampanii w Google Ads...

czytaj więcej

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem – przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie?...

czytaj więcej

Panda, Pingwin, Phantom, Koliber – algorytmy

Czym jest algorytm Google? Google stara się zrozumieć czego i w jaki sposób szukasz. Analizuje wiele danych jednocześnie i na ich podstawie wyświetla Ci wyniki, które jego zdaniem będą najlepiej odpowiadały Twoim potrzebom. Algorytm Google to nic innego jak program...

czytaj więcej

Jak przebiega proces pozycjonowania

Rozpoczęcie przygody z własną strona internetową przypomina przygotowania do maratonu – liczy się codzienny trening i wytrwałość. Tylko samodyscyplina i konsekwentne działania pomogą Ci wypracować sukces. Kiedy go osiągniesz, nie możesz przestać...

czytaj więcej

Co zrobić, aby strona była wyżej?

Zależy Ci na tym, by Twoja strona internetowa była coraz wyżej w wynikach wyszukiwania Google? Pragniesz rozwiązań, które przyspieszą działania prowadzone przez agencję SEO lub dom mediowy? A może chcesz samodzielnie poprowadzić proces SEO: pozycjonowania i optymalizacji...

czytaj więcej

Deweloper na Facebooku – naturalnie, że tak!

Dobra treść prowadzi do sukcesu Siła Facebooka opiera się na treściach (contencie). Jakościowe publikacje (tzw. posty) są chętniej czytane przez użytkowników, a co za tym idzie – częściej wyświetlane. Deweloperzy do promocji swoich działań w social...

czytaj więcej