wiedza+

naszabazawiedzy

Co to jest Consent Mode 2.0 i dlaczego należy je wdrożyć?

Rewolucja w sieci – te słowa najlepiej określają ustawę o rynkach cyfrowych (DMA) i akt o usługach cyfrowych (DSA). Mają one precyzyjnie regulować kwestie prywatności w mediach społecznościowych i platformach zakupowych w całej Unii. Wraz z nimi zaczął obowiązywać tryb…

Jak skutecznie wypozycjonować stronę w Drupalu?

Czym jest Drupal? Drupal to popularny, open-source’owy system zarządzania treścią (CMS), który wyróżnia się na tle innych CMS-ów swoją elastycznością, skalowalnością i możliwościami konfiguracyjnymi. Pozwala na dostosowywanie funkcjonalności witryny do specyficznych wymagań użytkownika, co sprawia, że świetnie sprawdza się w różnorodnych projektach – od prostych blogów po rozbudowane strony korporacyjne czy portale społecznościowe.…

Performance Marketing

Kampanie Performance Marketingowe to dość nietypowy model kampanii – tutaj to reklamodawca określa koszt, jaki jest w stanie przeznaczyć za efekt działań reklamowych. Dzięki temu marketing efektywnościowy jest bardzo atrakcyjnym produktem dla marketerów. W dodatku, kiedy jest prowadzony przez specjalistów…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.