wiedza+

naszabazawiedzy

Cornerstone Content – mocna struktura Twojej witryny

Cornerstone content to element strategii, który pozwoli Ci na zbudowanie logicznej i mocnej struktury strony, w której każda treść będzie miała swoje miejsce w hierarchii. Rezultatem tego będzie większy ruch organiczny – ale nie tylko. Dlaczego jeszcze warto publikować treści…

Największe trendy SEO w 2022 roku – przewidywania ekspertów

Rok 2021 był gorącym okresem w branży SEO – algorytmy Google, zmiany w czynnikach rankingowych oraz znaczące modyfikacje w stronach wyników wyszukiwania (SERP) trzymały branżę SEO w napięciu. Czego możemy się spodziewać w 2022 roku? Czy powinniśmy lepiej przygotować się…

Podsumowanie roku 2021 w Google Ads

Gdybym miał ująć w jednym zdaniu wszystkie zmiany w systemie reklamowym Google Ads, które wprowadzono w ciągu ostatniego roku, to powiedziałbym, że Google stale powiększa możliwości reklamowe i umożliwia nowe sposoby dotarcia, jednocześnie stawiając na jakość reklam. Objawia się to…

Podsumowanie roku 2021 w SEO

2021 rok upłynął nie tylko pod hasłem kolejnych fal pandemii COVID, ale także dynamicznych zmian w SEO. Te z kolei nieźle namieszały w SERP-ie i zdecydowanie nie pozwoliły SEOwcom na nudę…  Jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii SEO jest nie…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz