wiedza+

naszabazawiedzy

Jak napisać dobry tekst na bloga?

Możesz być pewna jednego – dobrze prowadzony blog potrafi przełożyć się na znaczące zyski. Pomaga zbudować i wzmocnić wizerunek marki, stworzyć społeczność dookoła niej.  Wniosek jest jeden, z biznesowego punktu widzenia, w prawie każdej branży warto prowadzić bloga. Zdradzamy przepis…

Optymalizacja kampanii internetowych online

Aby wyjaśnić, czym jest optymalizacja kampanii online, można posłużyć się analogią do planowania budżetu domowego. Jeśli wybrany przez nas system zarządzania finansami nie działa lub mamy niespodziewany wydatek, należy zastanowić się co zrobić, aby przywrócić równowagę w finansach, czyli np.…

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call to action (CTA),…

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

Czym jest produkt lub usługa? Ważny jest każdy szczegół, ponieważ, by sprzedać dany produkt, trzeba go najpierw dobrze poznać, a nikt nie zna go lepiej, niż Ty. Twoim zadaniem będzie przedstawienie agencji jego zalet i cech które go wyróżniają oraz…

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto skorzystać z oferty domów mediowych? Aż wreszcie – skąd mieć…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.