wiedza+

naszabazawiedzy

ROAS – co to jest i jak obliczyć?

Marketing internetowy daje ogromne możliwości docierania do nowych klientów i może znacząco wpłynąć na rozpoznawalność Twojej marki czy jej sprzedażowy sukces. Aby tak się jednak stało – zwłaszcza w przypadku płatnej kampanii reklamowej w internecie – musisz poznać kluczowy wskaźnik…

SEO w 2025 roku – najnowsze trendy i prognozy

W naszej fabrycznej czytelni niedawno pojawił się wpis podsumowujący rok 2024 w pozycjonowaniu stron. Świat SEO nie stoi w miejscu. Odpowiedź na to, jak będzie wyglądał za kilka miesięcy tkwi w zmieniających się algorytmach wyszukiwarek, zwyczajach użytkowników i nowych narzędziach…

Czym jest Perplexity AI?

Sztuczną inteligencję dostrzegamy już niemalże na każdym kroku. Przeróżne formy AI szturmem zdobyły wszelkie dziedziny technologii, a także nasze serca oraz przede wszystkim – umysły. Użytkownicy nie wyobrażają sobie mozolnego wyszukiwania czy przetwarzania informacji. Jednym z niezwykle popularnych rozwiązań jest…

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2025

Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy serwis społecznościowy – zgodnie z wynikami badań Mediapanel, tylko we wrześniu 2024 roku używało go ponad 71% użytkowników. Nie dziwi więc stopień, w jakim platforma ta wykorzystywana jest przez przedsiębiorców do emitowania i wyświetlania reklam oraz promowania postów. Konstruowanie reklam za pośrednictwem Facebooka bywa…

Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na TikToku?

Widzowie TikToka mogą odkrywać miliony krótkich filmików, z których wiele zyskuje ogromną, wiralową popularność. To właśnie tutaj zaczyna się prawie każdy trend. Nic dziwnego, że coraz więcej marketerów chce dowiedzieć się, jak zwiększyć zaangażowanie na TikToku, aby marka zyskała nowych…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz