wiedza+

naszabazawiedzy

Google Tag Manager – co to jest i do czego służy GTM?

Wiele działań marketingowych w internecie opiera się na dobrym poznaniu i zrozumieniu zachowań oraz preferencji swoich klientów. Aby to jednak było możliwe, potrzeba odpowiednich narzędzi śledzących, które dostarczą danych analitycznych. I tutaj pojawia się temat Google Tag Managera. Na szczęście…

Czym jest Data-Driven w SEO i jak wykorzystać go podczas pozycjonowania?

Data-Driven Marketing ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek. Według brytyjskiego dziennika „The Economist” dane są motorem napędowym dla cyfryzacji i najcenniejszym surowcem XXI wieku. Posiadanie dużej ilości danych oraz umiejętność ich analizowania i wyciągania trafnych wniosków pozwalają zdobyć przewagę nad…

17 narzędzi SEO do efektywnej analizy strony WWW

Analiza strony WWW jest tym etapem pracy, który weryfikuje, czy nasze dotychczasowe działania przynoszą pożądane przez nas rezultaty. Jest to jednocześnie niezbędny krok w procesie tworzenia strony i jej późniejszej optymalizacji. Taka analiza – a w zasadzie audyt – obejmuje zarówno…

Jak pozycjonować grafikę w Google?

Wyszukiwarka Google Grafika to sprawdzony sposób na to, aby poprawić widoczność swojej strony internetowej w sieci. Miliony użytkowników szuka odpowiedzi na swoje pytania w formie zdjęć. Google Grafika to także baza inspiracji i źródło kreatywnych pomysłów. Co zrobić, żeby zaistnieć…

SEO w 2025 roku – najnowsze trendy i prognozy

W naszej fabrycznej czytelni niedawno pojawił się wpis podsumowujący rok 2024 w pozycjonowaniu stron. Świat SEO nie stoi w miejscu. Odpowiedź na to, jak będzie wyglądał za kilka miesięcy tkwi w zmieniających się algorytmach wyszukiwarek, zwyczajach użytkowników i nowych narzędziach…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.