Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces wymagający dużo czasu, cierpliwości oraz wiedzy, którą można pozyskać z różnorodnych blogów czy szkoleń. Duże firmy mogą pozwolić sobie na zbudowanie własnego działu SEO, który sklepem internetowym będzie...
czytaj więcej Frazy kluczowe a drzewo kategorii
Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe. Czym one właściwie są? To wszystko to, co użytkownik Internetu wpisuje w okno wyszukiwarki Google – zdania, pytania, pojedyncze słowa,...
czytaj więcej Techniczne SEO jest procesem analizy technicznych aspektów serwisu. Rekomendacje wprowadzone jako wynik audytu SEO powodują, że wyszukiwarki (a szczególnie Google) lepiej postrzegają daną witrynę. W przypadku dużego nagromadzenia błędów strony WWW gorzej wypadają w wynikach organicznych.
Techniczne...
czytaj więcej Lokalne SEO to strategia optymalizacji, która pomoże Twojej firmie być bardziej widoczną w lokalnych wynikach wyszukiwania Google. Inwestując w takie działania, dasz się znaleźć potencjalnym klientom, zbudujesz wizerunek wiarygodnego przedsiębiorcy i wyróżnisz się wśród konkurencji....
czytaj więcej WordPress to bardzo przystępny w obsłudze i wydajny w działaniu CMS. Nie dziwi więc fakt, że jest on najczęściej wybierany przez właścicieli stron internetowych i pozostawia daleko w tyle inne CMS-y – również w przypadku profesjonalnych stron firmowych i sklepów...
czytaj więcej Dbasz o rozwój i aktualizację swojej strony, oferujesz wartościowe treści i dostarczasz regularnie nowe artykuły na bloga, a ruch nadal pozostawia wiele do życzenia? Zastanawiasz się, co robisz nie tak? Spieszymy z odpowiedzią!
Jednym z powodów,...
czytaj więcej Czytając nasze artykuły, być może czasem zadawałeś sobie pytanie: czy ta wiedza rzeczywiście przekłada się na wyniki? Odpowiedzią na to mogą być wyłącznie konkretne liczby. A te mówią same za siebie: wzrost użytkowników o ponad 1000%, wzrost...
czytaj więcej SXO (Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczeń użytkownika odwiedzającego serwis www. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jakie praktyczne aspekty kryją się pod tym tajemniczo brzmiącym określeniem. Podpowiem również, jak audyt SXO pomoże Twojej stronie i dlaczego...
czytaj więcej CMS to skrót od Content Management System, co w języku polskim tłumaczone jest jako system zarządzania treścią. W praktyce jest to oprogramowanie, dzięki któremu można stworzyć, prowadzić i rozbudowywać swoją stronę internetową bez konieczności...
czytaj więcej Rok 2021 był gorącym okresem w branży SEO – algorytmy Google, zmiany w czynnikach rankingowych oraz znaczące modyfikacje w stronach wyników wyszukiwania (SERP) trzymały branżę SEO w napięciu. Czego możemy się spodziewać w 2022 roku? Czy powinniśmy lepiej...
czytaj więcej