wiedza+

naszabazawiedzy

Artykuł sponsorowany – jak go napisać?

Artykuł sponsorowany to świetna forma reklamy, która – wybijając się ponad marketingowy szum – pomoże Ci zwiększyć świadomość marki oraz wiedzę odbiorcy o produkcie bądź usłudze. Dlaczego jest tak skuteczna? Właśnie o tym przeczytasz w poniższym (niesponsorowanym) artykule. Dzisiejszy Internet przypomina upstrzone kolorowymi bilbordami ulice Polski lat 90.…

Storytelling bez tajemnic: co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz go wykorzystywać?

Storytelling (inaczej marketing narracyjny) to jedna z najskuteczniejszych technik stosowanych w marketingu. Za pomocą ciekawych historii można poruszać serca odbiorców – dosłownie i w przenośni, bo storytelling jest używany nie tylko w marketingu, ale także w filmach, literaturze, a nawet w dziedzinach życia takich jak polityka czy inżynieria społeczna. Dobra historia pobudza wyobraźnię i…

Cornerstone Content – mocna struktura Twojej witryny

Cornerstone content to element strategii, który pozwoli Ci na zbudowanie logicznej i mocnej struktury strony, w której każda treść będzie miała swoje miejsce w hierarchii. Rezultatem tego będzie większy ruch organiczny – ale nie tylko. Dlaczego jeszcze warto publikować treści…

Język korzyści w copywritingu

Copywriting jest istotnym elementem procesu sprzedażowego. Jego głównym celem jest sprzedaż produktu poprzez przyciągnięcie uwagi i zaciekawienie odbiorcy za pomocą treści. Dobry copywriter zna zasady SEO, narzędzia analityczne czy psychologię sprzedaży. Tworzy treści m.in. do ulotek, postów w social mediach,…

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2021 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości. Jak w takim razie można…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.