wiedza+

naszabazawiedzy

Cornerstone Content – mocna struktura Twojej witryny

Cornerstone content to element strategii, który pozwoli Ci na zbudowanie logicznej i mocnej struktury strony, w której każda treść będzie miała swoje miejsce w hierarchii. Rezultatem tego będzie większy ruch organiczny – ale nie tylko. Dlaczego jeszcze warto publikować treści…

Język korzyści w copywritingu

Copywriting jest istotnym elementem procesu sprzedażowego. Jego głównym celem jest sprzedaż produktu poprzez przyciągnięcie uwagi i zaciekawienie odbiorcy za pomocą treści. Dobry copywriter zna zasady SEO, narzędzia analityczne czy psychologię sprzedaży. Tworzy treści m.in. do ulotek, postów w social mediach,…

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2021 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości. Jak w takim razie można…

Jak napisać dobry tekst na bloga?

Możesz być pewna jednego – dobrze prowadzony blog potrafi przełożyć się na znaczące zyski. Pomaga zbudować i wzmocnić wizerunek marki, stworzyć społeczność dookoła niej.  Wniosek jest jeden, z biznesowego punktu widzenia, w prawie każdej branży warto prowadzić bloga. Zdradzamy przepis…

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call to action (CTA),…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz