wiedza+

naszabazawiedzy

Dlaczego kampanie brandowe Google Ads są ważne?

Marketerzy walczą o rozpoznawalność brandu za pomocą wielu form reklamy. Kampanie zasięgowe pozwalają nam osiągnąć bardzo dobre rezultaty, ale warto skupić się także na obecności marki w wynikach wyszukiwania. Kampanie brandowe w wyszukiwarce Google pozwolą umocnić pozycje i rozpoznawalność firmy.…

Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?

Regularne wysyłanie newslettera ma wpływ na budowanie relacji i może przyczynić się do zwiększania sprzedaży w Twojej firmie. Za pośrednictwem e-maila nawiązujesz kontakt z klientem, przesyłasz podstawowe informacje o marce czy akcjach promocyjnych. To doskonałe narzędzie, które wspiera rozwój przedsiębiorstwa.…

FAQ – co to jest? Jak stworzyć sekcję FAQ?

Sekcja FAQ obejmująca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania stanowi standardowy element wielu dużych stron internetowych, a zwłaszcza sklepów. Większość internautów doskonale zdaje sobie sprawę, co oznacza skrót FAQ i bardziej szczegółowa definicja FAQ może wydawać się zbędna. Z drugiej strony…

Landing page – co to jest i jak stworzyć stronę docelową

Jako użytkownik Internetu z pewnością od czasu do czasu trafiasz na strony internetowe charakteryzujące się dość skąpą treścią, ascetyczną, ale przy tym przejrzystą oprawą graficzną i zazwyczaj pozbawione dodatkowych podstron. Witryna tego typu często należy do dobrze Ci znanej marki,…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz