wiedza+

naszabazawiedzy

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Kim jest persona marketingowa? Zastanawiasz się, jaka jest definicja persony marketingowej? To jeden z najważniejszych aspektów, który pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji marketingowej do grupy odbiorców. Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto…

17 narzędzi SEO do efektywnej analizy strony WWW

Analiza strony WWW jest tym etapem pracy, który weryfikuje, czy nasze dotychczasowe działania przynoszą pożądane przez nas rezultaty. Jest to jednocześnie niezbędny krok w procesie tworzenia strony i jej późniejszej optymalizacji. Taka analiza – a w zasadzie audyt – obejmuje zarówno…

E-mail – marketing co to jest?

E-mail marketing to jedno z najstarszych narzędzi marketingu online i wiele osób zadaje sobie pytanie, czy w dobie mediów społecznościowych jest ono nadal skuteczne. Pytanie jest jak najbardziej zasadne, bo chyba każdemu z nas zdarzyło się usunąć ze swojej skrzynki…

CPL – co to jest i jak obliczyć?

Marketing internetowy to sposób działania, który można zamknąć w różnych schematach i podejściach. Nazwy i definicje to jedno, ale to, co naprawdę ma znaczenie, to efektywność. Ta z kolei mierzona jest na różne sposoby, a jednym z kluczowych wskaźników w…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.