wiedza+

naszabazawiedzy

Współczynnik konwersji – czym jest i jak go obliczyć?

Marketing internetowy może wydawać się prawdziwą dżunglą – dane, wskaźniki, współczynniki, skróty, którymi marketerzy posługują się na wyrywki, a Tobie ciężko się w tym połapać. Na szczęście nie musisz wiedzieć wszystkiego, przynajmniej na początku. A od czego zacząć? Od postaw!…

Segmentacja rynku – co to jest, rodzaje i przykłady

Segmentacja rynku, czyli jeden ze sposobów na spersonalizowane i szczegółowe działania marketingowe, nie jest nowym wynalazkiem. Wprost przeciwnie – termin pojawił się już w latach 50. ubiegłego wieku, czyli na długo przed erą internetu. Nie da się jednak ukryć, że…

Google Tag Manager – co to jest i do czego służy GTM?

Wiele działań marketingowych w internecie opiera się na dobrym poznaniu i zrozumieniu zachowań oraz preferencji swoich klientów. Aby to jednak było możliwe, potrzeba odpowiednich narzędzi śledzących, które dostarczą danych analitycznych. I tutaj pojawia się temat Google Tag Managera. Na szczęście…

Czym jest Data-Driven w SEO i jak wykorzystać go podczas pozycjonowania?

Data-Driven Marketing ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek. Według brytyjskiego dziennika „The Economist” dane są motorem napędowym dla cyfryzacji i najcenniejszym surowcem XXI wieku. Posiadanie dużej ilości danych oraz umiejętność ich analizowania i wyciągania trafnych wniosków pozwalają zdobyć przewagę nad…

Marketing afiliacyjny w 2025 roku – czy warto w niego inwestować?

Prawdopodobnie niejeden raz zdarzyło Ci się zobaczyć na różnych stronach internetowych treści oznaczone jako „link partnerski” lub „wpis sponsorowany” z kodami rabatowymi umożliwiającymi zakup produktów lub usług. Takie promowanie produktów za pośrednictwem programów partnerskich nazywa się „marketingiem afiliacyjnym” i może…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz