Jak skutecznie i efektywnie działać w mediach społecznościowych? Kiedy kreatywność liczy się bardziej niż wysoki budżet? Czy warto skorzystać z usług agencji social media?
Zarówno o tym, jak i o bieżących wydarzeniach, które zawładnęły światem internetu,...
Posłuchaj
Zwiń
Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe, które z pozoru wyglądają na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się więc pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. Jakie są różnice między tymi...
Posłuchaj
Zwiń
Facebook to numer jeden wśród portali społecznościowych z reklamowym potencjałem. Jeśli prowadzisz własny biznes i wiesz już trochę o promowaniu się w tym serwisie, zapewne zastanawiasz się, jak dogonić trendy oraz w jaki sposób aktualizacje wpływają...
Posłuchaj
Zwiń
Rozpoczynając tworzenie reklam na Facebooku, w pierwszej kolejności należy wybrać właściwy cel reklamowy – to przede wszystkim od niego zależy sposób, w jaki będą reagować odbiorcy. Na który się zdecydować i jakie to będzie miało przełożenie...
Posłuchaj
Zwiń
Działania organiczne na fanpage’u mogą nie wystarczyć do osiągnięcia celów biznesowych. Warto skorzystać z płatnych kampanii i dotrzeć do nowych odbiorców. Reklama produktów lub usług na Faceboooku może być bardzo skuteczna – jednak trzeba właściwie...
Posłuchaj
Zwiń
Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą bądź produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – umożliwiają to bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego...
Posłuchaj
Zwiń
Koszt reklamy na Facebooku to najczęściej zadawane pytanie w kontekście prowadzenia kampanii reklamowych na tej platformie. Nic dziwnego – każdy z nas chciałby wiedzieć, jaki budżet przeznaczyć na reklamę. Ale nie jest to takie proste. Jakie...
Posłuchaj
Zwiń
Ponad jedna trzecia z nich korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny użytkownik spędza tam przynajmniej 15 godzin miesięcznie. Tak naprawdę tam toczy się internetowe życie – to daje ogromne możliwości dla każdego, kto zajmuje się handlem e-commerce. Chociaż...
Posłuchaj
Zwiń
Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej...
Posłuchaj
Zwiń
Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych...
Posłuchaj
Zwiń