Przejdź do

Metody ustalania budżetu marketingowego

Strona główna > Audioczytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, czy da się istnieć w Internecie bez hostingu?

    Najnowszy gość naszego marketingowego podcastu Pełną Parą, Artur Pajkert z CyberFolks.pl opowiedział nam w najświeższym odcinku o tym,...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy AI zastąpi SEOwców

    Jesteście przekonani, że AI zdetronizuje SEOwców w ich codziennej pracy? Jak zmieni się rzeczywistość marketingowa, SEO i tworzenie...

    POSŁUCHAJ

    Od semowca do CEO Displate – Mateusz Godala

    Tym razem w Fabryce Marketingu zagościł Mateusz Godala, CEO Displate – globalnego marketplace’u, łączącego ponad 40 tysięcy artystów z całego...

    POSŁUCHAJ

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ