Przejdź do

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Strona główna > Audioczytelnia > Content > O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Posłuchaj również na:

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa.

Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji, ulubionych zleceniach i takich, których nigdy by nie przyjął. W podcaście znalazło się również miejsce na porady dla początkujących, stawki oraz temat rosnącej konkurencji.

Jaki ma to związek z marketingiem? Posłuchajcie! 🎧


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, czy da się istnieć w Internecie bez hostingu?

    Najnowszy gość naszego marketingowego podcastu Pełną Parą, Artur Pajkert z CyberFolks.pl opowiedział nam w najświeższym odcinku o tym,...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy AI zastąpi SEOwców

    Jesteście przekonani, że AI zdetronizuje SEOwców w ich codziennej pracy? Jak zmieni się rzeczywistość marketingowa, SEO i tworzenie...

    POSŁUCHAJ

    Od semowca do CEO Displate – Mateusz Godala

    Tym razem w Fabryce Marketingu zagościł Mateusz Godala, CEO Displate – globalnego marketplace’u, łączącego ponad 40 tysięcy artystów z całego...

    POSŁUCHAJ

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ