O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, dwukrotnym zwycięzcą Cannes Young Creatives oraz zdobywcą ponad 40-tu nagród branżowych (i to tak w dużym skrócie).

Kuba podzielił się z nami swoimi przemyśleniami na temat pracy w korporacji, zakładania własnego biznesu, jak również zmian w świecie reklamy, które już się dzieją lub możemy się ich spodziewać. 🚀

Nasza rada? Posłuchajcie!

Posłuchaj również na:

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.