Przejdź do

Audioczytelnia

Audio: Ile kosztuje pozycjonowanie (SEO)?

Pozycjonowanie jest dziś jednym z filarów marketingu internetowego i bardzo efektywnym sposobem na bycie widocznym w internecie. Koszt SEO powinien być wliczony w budżet marketingowy każdej firmy, która oczekuje ruchu z wyszukiwarki. Dowiedz się więc, jaką...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Audio: Od czego zacząć pozycjonowanie strony?

Czasy, gdy do zaistnienia w internecie wystarczyło wykupienie domeny i postawienie strony www, dawno się skończyły. Dziś równie ważne jest tworzenie wartościowych treści oraz ich pozycjonowanie – dbanie o wysoką pozycję w wyszukiwarce i łatwość...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak być CMO banku zmieniającego się świata

Było o książkach, niewybrednych żartach i reklamach w Cannes. Dziś przychodzimy do Was z tematem równie ciekawym i bardzo aktualnym, bo dotyczącym najnowszej kampanii BNP Paribas – „Gdzie są nasze Patronki?”. Z Dariuszem Maciołkiem, CMO Banku,...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O wolności słowa i byciu prezesem

Podrzucamy Wam nasz kolejny podcast. Tym razem z udziałem Michała Sufina – erudyty, humorysty i założyciela Klubu Komediowego (dokładnie w tej kolejności). Odcinek nagraliśmy 10 lutego, więc jest w nim trochę o wolności słowa, ogólnej i w komedii....

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, dwukrotnym zwycięzcą Cannes Young Creatives oraz zdobywcą ponad 40-tu nagród branżowych (i to tak w dużym...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa. Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji,...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak osiągnąć sukces w Ameryce

Naszym gościem jest Alek Korab* – rzeszowianin, który od lat mieszka w USA i robi w życiu tyle ciekawych rzeczy, że aż nie sposób wymienić ich wszystkich. W podcaście posłuchacie więc o początkach jego kariery jako redaktora naczelnego...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Jak zdobyć klientów Ecommerce przez Facebooka

Ponad jedna trzecia z nich korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny użytkownik spędza tam przynajmniej 15 godzin miesięcznie. Tak naprawdę tam toczy się internetowe życie – to daje ogromne możliwości dla każdego, kto zajmuje się handlem e-commerce. Chociaż...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Metody ustalania budżetu marketingowego

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń