Przejdź do

Audioczytelnia

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, dwukrotnym zwycięzcą Cannes Young Creatives oraz zdobywcą ponad 40-tu nagród branżowych (i to tak w dużym...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa. Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji,...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak osiągnąć sukces w Ameryce

Naszym gościem jest Alek Korab* – rzeszowianin, który od lat mieszka w USA i robi w życiu tyle ciekawych rzeczy, że aż nie sposób wymienić ich wszystkich. W podcaście posłuchacie więc o początkach jego kariery jako redaktora naczelnego...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Jak zdobyć klientów Ecommerce przez Facebooka

Ponad jedna trzecia z nich korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny użytkownik spędza tam przynajmniej 15 godzin miesięcznie. Tak naprawdę tam toczy się internetowe życie – to daje ogromne możliwości dla każdego, kto zajmuje się handlem e-commerce. Chociaż...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Metody ustalania budżetu marketingowego

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

13 błędów, które zabijają Twój content

Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach popełnianych przy tworzeniu treści i myślicie, że ta liczba oznacza już tylko pecha, to właśnie przychodzimy...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Od briefu do…

Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja – specjaliści od influencer marketingu z agencji Tears of Joy – przybliżyli nam cały proces, na którym ta współpraca...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń