O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, dwukrotnym zwycięzcą Cannes Young Creatives oraz zdobywcą ponad 40-tu nagród branżowych (i to tak w dużym...
Posłuchaj
Zwiń
Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa.
Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji,...
Posłuchaj
Zwiń
Naszym gościem jest Alek Korab* – rzeszowianin, który od lat mieszka w USA i robi w życiu tyle ciekawych rzeczy, że aż nie sposób wymienić ich wszystkich.
W podcaście posłuchacie więc o początkach jego kariery jako redaktora naczelnego...
Posłuchaj
Zwiń
Ponad jedna trzecia z nich korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny użytkownik spędza tam przynajmniej 15 godzin miesięcznie. Tak naprawdę tam toczy się internetowe życie – to daje ogromne możliwości dla każdego, kto zajmuje się handlem e-commerce. Chociaż...
Posłuchaj
Zwiń
Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań...
Posłuchaj
Zwiń
Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast.
Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach popełnianych przy tworzeniu treści i myślicie, że ta liczba oznacza już tylko pecha, to właśnie przychodzimy...
Posłuchaj
Zwiń
,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego podcastu rozmawiamy z ich autorem, mistrzem reklamy, człowiekiem wielu talentów – Jackiem Pawlakiem.
Posłuchaj
Zwiń
W najnowszym podcaście poruszyliśmy temat tworzenia treści przyjaznych dla wyszukiwarki i użytkownika. Żeby było ciekawiej, skonfrontowaliśmy ze sobą dwa podejścia – Specjalisty SEO oraz Specjalistki ds. Content Marketingu.
Posłuchaj
Zwiń
Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja – specjaliści od influencer marketingu z agencji Tears of Joy – przybliżyli nam cały proces, na którym ta współpraca...
Posłuchaj
Zwiń
Tym razem Marcin i Julia rozmawiają z Moniką o pracy contentowca. Czego dowiecie się z tego odcinka?Jak wygląda dzień pracy contentowca, kiedy już wyjedzie z garażu Ferrari Testarossą
Co znajduje się w Top3 jego wyzwań
Czy łatwiej napisać tekst o CRM’ach...
Posłuchaj
Zwiń