Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.

Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu – i to niezależnie od tego, czy prowadzimy kampanię Google Adsreklamę na Facebooku czy pozycjonujemy stronę internetową.

Posłuchaj również na:

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.