Przejdź do

Persona marketingowa, kim jest i do czego służy

Strona główna > Audio czytelnia > Facebook > Persona marketingowa, kim jest i do czego służy

Posłuchaj również na:

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Tworząc treści, musimy więc mieć na uwadze to, kogo chcemy nimi zainteresować. Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów – czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu, niezależnie od tego, czy prowadzisz kampanię Google Ads, reklamę na Facebooku, czy pozycjonujesz swoją stronę internetową.


Zapisz się do newslettera

Pozostałe najnowsze podcasty

13 błędów, które zabijają Twój content

Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

POSŁUCHAJ
05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

POSŁUCHAJ
04 Pełną Parą – o dziewczyństwie i biznesie z Kasią Gola

Gościem kolejnego odcinka podcastu Pełną Parą jest Kasia Gola, autorka bloga Geek Goes Chic oraz pomysłodawczyni i realizatorka meetup’u... 

POSŁUCHAJ
03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

POSŁUCHAJ