Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronę. Na czym polegają reklamy PPC i kiedy warto z nich skorzystać? Posłuchajcie!
Posłuchaj
Zwiń
Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe, które z pozoru wyglądają na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się więc pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. Jakie są różnice między tymi...
Posłuchaj
Zwiń
Według badań Gemius/PBI za luty 2018 w Polsce jest 28 milionów internautów, z czego 26 mln regularnie korzysta z Google. Na ten tekst najprawdopodobniej trafiłaś dzięki wyszukiwarce Google. I zapewne korzystasz z niej codziennie – służy do wyszukiwania...
Posłuchaj
Zwiń
W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę,...
Posłuchaj
Zwiń
Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście wyjaśniamy, jak działają...
Posłuchaj
Zwiń
Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją grupę docelową....
Posłuchaj
Zwiń