Przejdź do

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Strona główna > Audioczytelnia > SEM > Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Posłuchaj również na:

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować szereg informacji, które pomogą agencji zorientować się w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Zebraliśmy kilka najważniejszych pytań, które dom mediowy może Ci zadać, żeby poznać Twój produkt, zrozumieć Twój cel i dobrać odpowiednią grupę odbiorców reklam dla Twojej firmy, a na końcu stworzyć dla Ciebie ofertę.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, czy da się istnieć w Internecie bez hostingu?

    Najnowszy gość naszego marketingowego podcastu Pełną Parą, Artur Pajkert z CyberFolks.pl opowiedział nam w najświeższym odcinku o tym,...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy AI zastąpi SEOwców

    Jesteście przekonani, że AI zdetronizuje SEOwców w ich codziennej pracy? Jak zmieni się rzeczywistość marketingowa, SEO i tworzenie...

    POSŁUCHAJ

    Od semowca do CEO Displate – Mateusz Godala

    Tym razem w Fabryce Marketingu zagościł Mateusz Godala, CEO Displate – globalnego marketplace’u, łączącego ponad 40 tysięcy artystów z całego...

    POSŁUCHAJ

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ