Przejdź do
Strona główna > Audio czytelnia > SEM > Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Posłuchaj również na:

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy na jakie aspekty warto zwrócić uwagę prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować szereg informacji, które pomogą agencji zorientować się w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Zebraliśmy kilka najważniejszych pytań, które dom mediowy może Ci zadać, żeby poznać Twój produkt, zrozumieć Twój cel i dobrać odpowiednią grupę odbiorców reklam dla Twojej firmy, a na końcu stworzyć dla Ciebie ofertę.

Pozostałe najnowsze podcasty

Jak pozyskać leady na FB?

Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów.... 

05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

POSŁUCHAJ
04 Pełną Parą – o dziewczyństwie i biznesie z Kasią Gola

Gościem kolejnego odcinka podcastu Pełną Parą jest Kasia Gola, autorka bloga Geek Goes Chic oraz pomysłodawczyni i realizatorka meetup’u... 

POSŁUCHAJ
03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

POSŁUCHAJ