Przejdź do

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Strona główna > Audioczytelnia > SEM > Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Posłuchaj również na:

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować szereg informacji, które pomogą agencji zorientować się w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Zebraliśmy kilka najważniejszych pytań, które dom mediowy może Ci zadać, żeby poznać Twój produkt, zrozumieć Twój cel i dobrać odpowiednią grupę odbiorców reklam dla Twojej firmy, a na końcu stworzyć dla Ciebie ofertę.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, jak wygląda praca influencera

    Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę...

    POSŁUCHAJ

    O trudach bycia CEO

    Oto i on – nowy (a zarazem ostatni w tym roku) odcinek naszego podcastu, w którym Marcin miał przyjemność gościć...

    POSŁUCHAJ

    O tym, jak działać w social mediach

    Jak skutecznie i efektywnie działać w mediach społecznościowych? Kiedy kreatywność liczy się bardziej niż wysoki budżet? Czy warto...

    POSŁUCHAJ

    O dramach w świecie influencerów

    Co słychać w szalonym, pełnym dram świecie influencerów? To temat na tyle ciekawy i intrygujący, że aż postanowiliśmy...

    POSŁUCHAJ