Przejdź do

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Strona główna > Audioczytelnia > SEM > Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Posłuchaj również na:

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować szereg informacji, które pomogą agencji zorientować się w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Zebraliśmy kilka najważniejszych pytań, które dom mediowy może Ci zadać, żeby poznać Twój produkt, zrozumieć Twój cel i dobrać odpowiednią grupę odbiorców reklam dla Twojej firmy, a na końcu stworzyć dla Ciebie ofertę.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

    O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź:... 

    POSŁUCHAJ
    O domach influencerów z Patrycją Wachek

    Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca... 

    POSŁUCHAJ
    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Audio: Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ