Przejdź do
kafelka_media1

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Strona główna > Audio czytelnia > SEM > Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Posłuchaj również na:

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy na jakie aspekty warto zwrócić uwagę prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować szereg informacji, które pomogą agencji zorientować się w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Zebraliśmy kilka najważniejszych pytań, które dom mediowy może Ci zadać, żeby poznać Twój produkt, zrozumieć Twój cel i dobrać odpowiednią grupę odbiorców reklam dla Twojej firmy, a na końcu stworzyć dla Ciebie ofertę.


Zapisz się do newslettera

Pozostałe najnowsze podcasty

05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

POSŁUCHAJ
04 Pełną Parą – o dziewczyństwie i biznesie z Kasią Gola

Gościem kolejnego odcinka podcastu Pełną Parą jest Kasia Gola, autorka bloga Geek Goes Chic oraz pomysłodawczyni i realizatorka meetup’u... 

POSŁUCHAJ
03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

POSŁUCHAJ
02 Pełną Parą – Content Marketing – czym jest i jak wygląda praca contentowca

Tym razem Marcin i Julia rozmawiają z Moniką  o pracy contentowca. Czego dowiecie się z tego odcinka? Jak wygląda dzień pracy contentowca,... 

POSŁUCHAJ