Przejdź do

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Strona główna > Audio czytelnia > SEM > Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

Posłuchaj również na:

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować szereg informacji, które pomogą agencji zorientować się w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Zebraliśmy kilka najważniejszych pytań, które dom mediowy może Ci zadać, żeby poznać Twój produkt, zrozumieć Twój cel i dobrać odpowiednią grupę odbiorców reklam dla Twojej firmy, a na końcu stworzyć dla Ciebie ofertę.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    13 błędów, które zabijają Twój content

    Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

    POSŁUCHAJ
    03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

    ,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

    POSŁUCHAJ
    Seowcy vs. Contentowcy – czyli dwie szkoły pisania tekstów na stronę

    W najnowszym podcaście poruszyliśmy temat tworzenia treści przyjaznych dla wyszukiwarki i użytkownika. Żeby było ciekawiej, skonfrontowaliśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Od briefu do…

    Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja... 

    POSŁUCHAJ